reklama

Svetom vládne rap!!

Alebo tak trochu o nás mladých..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je tažké začať o niečom o čom sa mi vlastne málo kedy chce vobec rozprávať.

Vo svojom živote som zažil neuveriteľné chvíle krásy,smútku a bolesti či radosti..

To všetko predsa patrí k životu.Čo je však čudné?vždy som si myslel že žijem správne.

Myslel som si, že moje názory a myšlienky či postrehy su naozaj tie pravé a preto

som to aj patrične dokazoval okoliu.

Od mala som mal tažké zdravotné problémy a vďaka rodičom a doktorom možem povedať,

že som ako tak zdravý človek .......krutá skólioza chrbtice,pravé ucho ktoré nikdy nepočulo,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ustavične opakujúce sa tažké zápaly pľúc a iné vzácne vadyJ.....a dosť...ako tak som už

vo forme a teším sa zo života .Silou ,rýchlosťou či šikovnosťou sa vyrovnám nejednému

z mojich rovesníkov ..ba dokonca i viac.Kde sú tie moje straty váhy ..10kg za týžden,pri

zápale pľúc?:-) Lenže takto to nebolo vždy.

Svet mladých je pre pracujúcich“dospelých“ ľudí ,zavalených kopou starostí a povinností

veľmi ťažko dostupná tichá voda ak to môžem takto pomenovať.

Určite sa mnohý z nich ,tak ako aj moji rodičia snažia pochopiť svoje deti....

Svet mladých je bezstarostný a taký aký si ho urobia .....dnes je to veľký problém .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Obviňujú nás z návštev barov,požívania alkoholu ,drog,fajčenia....nočné flákania po baroch..

Ľudia by mali chápať že mladý sú velmi zložitým ale zároveň jednoduchým nástrojom médií.

...reklamy,tlač-bulvár ,škandály celebrít......čo to má čo zaujímať normálneho človeka ,kto sa

s kým vyspal,kto sa kde opil,strápnil,kde bolo vidieť Paris Hilton nohavičky atd.....?

Dospelý si z toho možno nerobia veľkú hlavu ,ale nás mladých to do istej miery ovplyvňuje

k tomu aby sme napodobňovali správanie tých ktorých vidíme .je čudné že to niesú práve

naši často,ťažko pracujúci rodičia ....dnes vládne svetom Rap! Život Rapperov žijúcich

SkryťVypnúť reklamu
reklama

v obrazovkách našich televízorov ,voľný život ,používajúc „tažké slová“ o živote ktorý

 na vlastnej koži okúsili....:-). Určite poznáte ten pohľad ako sa svalnatý,potetovaný černoch

nadhadzuje v širokych gatiach vo videoklipe a okolo nôh sa mu doslova plazia polonahé divožienky ,sexy postavičky ktoré si on može dovoliť pretože je frajer ,tvári sa akčne a má

nás všetkých v pi....a oznamuje nám, že mu je jedno či počúvame jeho hudbu ,nezaujíma ho to, pretože on je niekto a rappuje pre seba.Čo však nieje pravda veď keby ho ľudia nepočúvali tak by bol v tej pi...sám....a tak to je svet médií mladých...silné autá,polonahé ženské,ľahko

SkryťVypnúť reklamu
reklama

dosiahnuťeľné a vždy pripravené roztiahnúť nôžky....spievajúci rapper hrešiaci na vlastnú matku,drzé výrazy tvári,a drogy......netvrdím že všetci madí sú takí, je veľa výnimiek, ale stále prevláda vačšina tých s problémom ....svet je gulička! Možno to nie je len médiami,rappom a tak ,neviem ale ja som tiež mladý mám 19rokov a niesom žiaden svätec!zažil som alkohol,drogy,dievčatá čo nemali problém nadviazať „ústnu komunikáciu“.....tak je to všetko proste môj názor na základe skúsenosti.sorry!

je mojím štasím že som sa z tohto sveta tmavých pivničných krčiem, o ktorých som si myslel, že sú môj druhý domov, ako som sa zo smiechom často o nich vyjadroval ..dostal.

nehovorím aj ja si teraz dvakrát do týždňa zájdem na pivčo s kamošmi,ale už to z ďaleka nieje to čo to bývalo a som tomu rád.....a preto chcem za to ďakovať najmä svojím rodičom!

Som naozaj rád, že sa toľko snažili....

Peter Ochotnický

Peter Ochotnický

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som katolik:D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu